انتظار می رود که تا سال 2021، بازار خدمات VoIP تا140 میلیارد دلار افزایش یابد - از 83 میلیارد دلار در سال 2015-. VoIP تلفن همراه و تکیه کمتر بر خطوط ثابت سنتی تنها دو عامل این رشد نجومی هستند. در حال حاضر، شرکت های بیشتری در حال سرمایه گذاری در VoIP برای بهینه سازی فرآیندهای خدمات مشتری خود هستند. این فناوری به کسب میکروتیک و کارها امکان پاسخگویی به تماسهای بیشتری را میدهد، با مشتریان 24 ساعته در روز ارتباط برقرار میکند و در هزینه صرفه جویی می کند.
1. VoIP به شرکت ها امکان پاسخگویی به تماس های بیشتری را می دهد.
با VoIP هیچ تماسی بی پاسخ نمی ماند. این سیستم ها دارای تکنولوژی انتقال تماس هستند که هر تماس را به شخص مربوطه انتقال می دهند. VoIP به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشکلات مربوط به خدمات مشتریان را در حین وقوع حل و فصل کنند. سازمان می تواند اشتباهات را کاهش داده و از مشتریان ناراضی دلجویی کنند.
شرکت ها حتی می توانند سرویس های خدمات مشتری را به یک شخص ثالث در یک منطقه زمانی متفاوت انتقال دهند. در نتیجه، مصرف کنندگان میتوانند در هر زمان روز یا شب با یک حرفه ای خدمات به مشتری صحبت کنند.
VoIP بهره وری خدمات مشتری را افزایش می دهد. چرا که زمان کمتری در پست صوتی و تماس مجدد با مشتریان خدمات شبکه هدر می شود و کارکنان قادر به پاسخگویی بیشتر به تماس ها هستند. شرکت هایی که دارای یک راه حل ارتباطی یکپارچه اند 191 ساعت در روز و 49660 ساعت در سال، با توجه به یک پژوه، را ذخیره می کنند.
2. VoIP به شرکت ها اجازه می دهد با مشتریان تعامل داشته باشند.
خدمات مشتری برای هر کسب و کار بسیار مهم است. تا سال 2020، خدمات مشتری از قیمت و محصول به عنوان یک عامل در ایجاد تمایز در برندها پیشی خواهد گرفت. علاوه بر این، 86 درصد از مصرف کنندگان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری خواهند کرد.
VoIP به کسب و کارهایی که با خدمات مشتریان در حال دست و پنجه نرم کردن هستند، کمک می کند. این فن آوری با سیستم عامل های نرم افزاری خدمات مشتری هماهنگ شده است تا تجربه مشتری را افزایش دهد. وقتی یک مصرف کننده با یک شرکت ارتباط برقرار می کند، کارکنان می توانند اطلاعات خود را بالا ببرند و تعاملات گذشته را بررسی کنند. کارمندان می توانند این اطلاعات را در زمان واقعی به روز کنند.
بر خلاف ایستگاههای رادیویی سنتی، کارکنان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان در دست دارند. در نتیجه، کارکنان می توانند مشکلات پشتیبانی شبکه را در زمان سریعتری حل و فصل کنند و افزایش از نارضایتی مشتریان به اختلافات عمده جلوگیری کنند. VoIP اجازه می دهد تا کسب و کارها با مشتریان خود در 24 ساعت شبانه روز در ارتباط باشند.
این فقط تماس های صوتی نیست. با برخی از خدمات VoIP، کسب و کار می تواند با مشتریان از طریق اس ام اس و سیستم های رسانه های اجتماعی مانند WhatsApp و فیس بوک مسنجر ارتباط برقرار کند.
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 97 – 98
1. VoIP به شرکت ها امکان پاسخگویی به تماس های بیشتری را می دهد.
با VoIP هیچ تماسی بی پاسخ نمی ماند. این سیستم ها دارای تکنولوژی انتقال تماس هستند که هر تماس را به شخص مربوطه انتقال می دهند. VoIP به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشکلات مربوط به خدمات مشتریان را در حین وقوع حل و فصل کنند. سازمان می تواند اشتباهات را کاهش داده و از مشتریان ناراضی دلجویی کنند.
شرکت ها حتی می توانند سرویس های خدمات مشتری را به یک شخص ثالث در یک منطقه زمانی متفاوت انتقال دهند. در نتیجه، مصرف کنندگان میتوانند در هر زمان روز یا شب با یک حرفه ای خدمات به مشتری صحبت کنند.
VoIP بهره وری خدمات مشتری را افزایش می دهد. چرا که زمان کمتری در پست صوتی و تماس مجدد با مشتریان خدمات شبکه هدر می شود و کارکنان قادر به پاسخگویی بیشتر به تماس ها هستند. شرکت هایی که دارای یک راه حل ارتباطی یکپارچه اند 191 ساعت در روز و 49660 ساعت در سال، با توجه به یک پژوه، را ذخیره می کنند.
2. VoIP به شرکت ها اجازه می دهد با مشتریان تعامل داشته باشند.
خدمات مشتری برای هر کسب و کار بسیار مهم است. تا سال 2020، خدمات مشتری از قیمت و محصول به عنوان یک عامل در ایجاد تمایز در برندها پیشی خواهد گرفت. علاوه بر این، 86 درصد از مصرف کنندگان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری خواهند کرد.
VoIP به کسب و کارهایی که با خدمات مشتریان در حال دست و پنجه نرم کردن هستند، کمک می کند. این فن آوری با سیستم عامل های نرم افزاری خدمات مشتری هماهنگ شده است تا تجربه مشتری را افزایش دهد. وقتی یک مصرف کننده با یک شرکت ارتباط برقرار می کند، کارکنان می توانند اطلاعات خود را بالا ببرند و تعاملات گذشته را بررسی کنند. کارمندان می توانند این اطلاعات را در زمان واقعی به روز کنند.
بر خلاف ایستگاههای رادیویی سنتی، کارکنان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان در دست دارند. در نتیجه، کارکنان می توانند مشکلات پشتیبانی شبکه را در زمان سریعتری حل و فصل کنند و افزایش از نارضایتی مشتریان به اختلافات عمده جلوگیری کنند. VoIP اجازه می دهد تا کسب و کارها با مشتریان خود در 24 ساعت شبانه روز در ارتباط باشند.
این فقط تماس های صوتی نیست. با برخی از خدمات VoIP، کسب و کار می تواند با مشتریان از طریق اس ام اس و سیستم های رسانه های اجتماعی مانند WhatsApp و فیس بوک مسنجر ارتباط برقرار کند.